Feeds RSS

Sabtu, 02 Oktober 2010

Fashion Tips

Dalam dunia sekarang ini gaya busana sangat penting. Dan faktor yang paling penting ialah pakaian anda. Ini menunjukkan bagaimana menurut anda untuk memakai pakaian anda. Pakaian anda membuat pernyataan fashion. Anda akan bersinar dengan percaya diri dengan pakaian modis anda agar berdiri tegak dan membawa diri dengan keanggunan.

Begitu banyak gaya panduan atau troubleshooting yang sedia untuk melihat dan merasa baik tentang anda. Yang paling penting adalah perhiasan dan aksesoris . Yang menunjukkan sentuhan akhir. Mencipta gaya anda sendiri dan pakaian untuk mengesankan dan membuat pernyataan fashion.

Sedikit Fashion Tips

Anda harus mempunyai banyak pakaian daripada neutral di tangan itu sempurna untuk pencocokan. Anda boleh memakai perhiasan yang paling cocok untuk anda dengan pakaian dan dengan sikap yang benar. Beberapa wanita memang memiliki sosok sempurna tapi beberapa tidak. Anda harus menerima kekurangan anda dan bekerja dengan mereka. Anda harus tahu tubuh anda sebelum anda memakai beberapa aksesori yang sesuai dengan pakaian anda. Bahkan anda boleh gaya rambut anda. Untuk memiliki rambut kecantikan, anda perlu menggunakan beberapa conditioner baik atau minyak rambut yang sesuai dengan rambut anda. Untuk memiliki gaya busana yang lengkap yang perlu anda ketahui semua troubleshooting ini. Sesetengah daripada mereka secara logik tertarik pada pakaian, gaya dan warna yang pujian sosok anda. Percubaan sedikit dan mencuba sesuatu yang sedikit berbeza daripada kebiasaan muzik anda. Diadaptasi pakaian seperti perempuan tops dan seluar jeans yang berkenan kepada sebahagian besar semua nombor. Anda harus membeli pakaian yang pujian sosok anda dan jangan lupa untuk memakai perhiasan. Untuk membuat leher pendek terlihat lagi memakai sudu kerah leher atau membuka kemeja, lengkap paparan dengan kalung panjang.

Sesetengah wanita yang mempunyai payudara besar dan wanita dengan pinggul lebar boleh memilih bantalan bahu. Menarik dengan kalung atau kerah mengilap, dan ya, jangan lupa untuk mengenakan anting-anting. Jika anda membeli rok atau celana kulit menjadi yakin bahawa mereka merasa nyaman saat pembelian. Beberapa produk kulit buatan juga tersedia di pasaran yang boleh memberi anda pakai besar untuk satu musim atau dua tanpa perlu bimbang tapi akan ada keraguan bahawa apakah itu akan mungkin untuk memakai selepas satu atau dua tahun. Anda tidak boleh melupakan anting atau gelang saat anda pergi untuk sebuah pesta. Ini memberikan sentuhan akhir untuk melihat anda. Anda boleh mengubah pandangan anda hanya dengan menukar perhiasan.

Sebenarnya mode adalah cara untuk mendedahkan anda. Sebahagian besar anda boleh menilai seseorang alam dan sampai batas tertentu anda boleh menilai seseorang daripada mode nya. Fashion tidak hanya untuk pelakon muda atau model seperti beberapa wanita bellive yang tidak perlu memiliki kain fesyen terkini. Mode baju yang anda kenakan menunjukkan orang macam apa anda. Jika itu dilakukan dalam cara yang baik, dapat meningkatkan kecantikan anda. Dan ya, sekarang sehari, kecantikan bergantung pada mode. Fashion adalah ukuran bagaimana seseorang yang indah. Dalam masyarakat moden, seorang lelaki purba tidak disukai oleh banyak orang.

Fashion boleh berubah dalam semalam. Hari ini mungkin menjadi tren akan agak berbeza. Dan juga sebuah lelucon yang jika seseorang telah membeli pakaian hari ini, ia harus memakainya hari ini kerana mungkin besok itu bisa keluar dari mode. Tidak hanya bergantung hanya pada mode kain, baju renang dan bikini. Ini juga bergantung pada rambut anda. Anda boleh memiliki rambut yang modis. Beberapa bermanfaat seperti rambut panjang beberapa bermanfaat seperti rambut pendek. Ada begitu banyak troubleshooting untuk rambut. Anda boleh membuat gaya rambut anda dengan melakukan langkah dipotong, tumpul dipotong, langsung dipotong, u-styling bentuk rambut dan lain-lain adalah mode berbeza. Ini juga ada dalam kosmetik. Dan bahkan di sepatu.

Kita tidak boleh berfikir dunia tanpa mode. Sekarang semua orang ingin menjadi modis. Dan trend mode berubah setiap hari.

cara menyebut nama-nama mereka.

♥ Louis Vuitton = Lui Vitong
♥ Coach = Kowch
♥ Burberry = Beurberi
♥ Bally = Beli
♥ Bobbi Brown = Babii Brown
♥ Diane Von Furstenberg = Dayen Von Ferstenberg
♥ Anna Sui = Ana Swi
♥ Isey Miyake = Issei Miyaki
♥ Yves Saint Lauren = Ifs Song Lorang
♥ Phac Welba = Fakh Welba
♥ Shu Eumura = Syu Iumura
♥ Jean Paul Gaultier = Zyang Powl Goutiye
♥ Bourjuis = Burzoa
♥ Juara = Huara
♥ Miss Selfridge = Mis Selfrij
♥ Dorothy Perkins = Dorothi Peurkins
♥ Esprit = Espri
♥ Cartier = Kartiye
♥ D2 = Di Skuwer
♥ Pappilon = Papilong
♥ Juicy Courture = Juisi Kutchur
♥ Club Monaco = Klab Monaco
♥ Longchamp = Longzhem
♥ Sisley = Sislei
♥ Raoul = Raul
♥ Hushein Chalayan = Husen Khalayang
♥ Paul N Bear = Poul n Ber
♥ GAP = Gep
♥ Banana Republic = Banana Repablik
♥ Bebe = Bibi
♥ Mango = Menggo
♥ Celine = Selin
♥ Chanel = Syenel
♥ FCUK = Ef Si Yu Ke
♥ Gianfranco Ferre = Ziyangfranco Fere
♥ Jimmy Choo = Jimi Chu
♥ Christian Louboutin = Kristian Lubutang
♥ Just Cavalli = Jas Kafali
♥ Ralph Laurent = Ralfh Lorang
♥ Versace = Versaci
♥ Manolo Blahnik = Monolo Blanik
♥ Birkenstock = Birkenstok
♥ Carolina Herrera = Karlina Herera
♥ Maybelline = Meibelin
♥ DKNY = Di Kee N Wai
♥ Debenhams = Debenhems
♥ Calvin Klein = Kelvin Klain

0 komentar:

Posting Komentar